Welkom

Van harte welkom op mijn blog.
je ziet hier verschillende soorten kaarten zoals scrapkaarten maar ook stempelkaarten.

Ook maak ik zelf de sketch waar ik kaarten mee maak.

Lieve groetjes Lia

zondag 27 november 2011

Kaarten gemaakt met diverse stempel tecknieken

Ben zaterdag 26 november naar een workshop geweest waar ik een hele andere techniek heb geleerd nl stempelen. Was super leuk en leerzaam.
Hier de blog van Mariƫtte en de blog van Bianca hier te vinden
Zie hier de super mooie kaarten die ik heb mogen maken.



3 opmerkingen:

  1. ook al zoo mooi
    mooie kaarten

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lia

    Wat een prachtig mooie kaarten.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt mooi mooi mooi!

    Was gezellig ook!
    Groetjes Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen