Welkom

Van harte welkom op mijn blog.
je ziet hier verschillende soorten kaarten zoals scrapkaarten maar ook stempelkaarten.

Ook maak ik zelf de sketch waar ik kaarten mee maak.

Lieve groetjes Lia

donderdag 12 januari 2012

Candy

Vinden jullie candy's ook zo leuk? Dan zou ik een kans wagen!
Want ik geef candy  weg als ik 35 volgers heb!
Hoe kan je mee kan doen:
- word mijn volger (als je dat nog niet was :)
- plaats de foto van deze candy op je blog en een link naar mijn blog

- da's alles!!
Bij 35 volgers wordt de candy verloot!  Geef het aan zoveel mogelijk mensen door, hoe eerder de 35 volgers bereikt worden. Succes allemaal!

17 opmerkingen:

  1. Wat een super schattige candy Lia!

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh wat een mooie candy, ik doe graag mee en zet het op mijn blog, als je zin hebt kom je ook maar eens bij mij kijken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke candy!
    Ik zou graag een kansje maken.
    Ik ben volger geworden van je blog en plaats de foto met link in de sidebar van mijn blog.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo naamgenootje,
    viavia kwam ik hier terecht en ik ga je vanaf nu volgen.
    Ik waag ook graag een kansje voor je leuke candy hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia, nog een naamgenootje!!!
    Wat een leuke candy...ik doe graag mee.
    Ben volger geworden en heb een link op m'n blog staan.
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat jullie er zijn, is nu even stil met het plaatsen van kaartjes moet nog wat foto's maken en heb het momenteel wat druk met andere dingen.
    Zal vanavond eens doen is wel weer leuk om wat te laten zien.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je bij mij ook volger bent geworden,
    jouw kaartjes zijn ook erg mooi,gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,,
    Wat een ontzettend leuke blog..
    Heb gelijk even op volgen geklikt...
    En wil natuurlijk ook wel een gokje wagen voor deze ontzettend gave candy.

    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia, ik kwam via via op jouw blog en heb er gelijk even rondgekeken. Je hebt er al mooie kaarten opstaan hoor. Ik zag dat jij er ook iets met embossingpoeder en de versamarkt op had staan. Heb dit ook net gekocht en moet dit nog eens uitproberen. Verder geef je een super candy weg. Heb in de winkel hier al even met de prachtige papier in handen gestaan. Het is echt heel mooi. Ik heb me kunnen bedwingen maar ik doe nu natuurlijk graag mee. Wie weet.....
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lia, de 35 volgers zijn al bijna bereikt zie ik. Nog maar 3 te gaan. Het is altijd leuk om weer nieuwe blogs en inspiratie op te doen, dus ook ik ben inmiddels volger bij je. Hoop nog heel veel moois van je te zien (maar dat gaat volgens mij wel lukken). Misschien vind je het leuk om ook eens op mijn blog langs te hoppen, want ook ik heb een candy staan. Je bent van harte welkom
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben volger geworden en heb je candy op mijn blog gezet.
    Wil graag een gokje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Lia,

    Ben volger geworden, heb zelf geen blog.
    Maar ik volg er veel, wie weet of ik wat WIN!!!!

    Groetjes van,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeeeee ik ben volger nummer 35 zag ik!
    Succes met je blogje!

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeps ik ben nummer 36, mag ik nog wel mee doen...please...
    Zo'n leuke candy :)

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben volger 37 al. Via via kwam ik op je blog en ik zag dat je een candy deed. Graag ding ik nog mee naar deze leuke spulletjes.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ook ik kwam via via op je blog en doe graag mee aan je candy ik geef zelf ook een candy weg dus misschien is dat wel wat voor jou

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welkom deze candy is al even verlopen ga binnenkort wel weer opzoek naar meer spulletjes heb al wel een aantal dingen maar wil er een leuk geheel van maken voor de nieuwe candy.

    BeantwoordenVerwijderen