Welkom

Van harte welkom op mijn blog.
je ziet hier verschillende soorten kaarten zoals scrapkaarten maar ook stempelkaarten.

Ook maak ik zelf de sketch waar ik kaarten mee maak.

Lieve groetjes Lia

zondag 2 december 2012

zomaar wat kaartjes

Had weer echt zin om kaartjes te maken
Met een wit papiertje is dit een echt kerst kaartje geworden alles met 1 kleur, Distress Inkt, gekleurd op de stans folder wat extra sneeuw aan gebracht, op de randen van de stansen gekleurd en wat sneeuw en dit is het geworden.
Had van de week de sneeuwman stempel gekocht dus dan ook maar even inkleuren, gisteravond met copic ingekleurd, daarna met Pan Pastel een soort landschapje gemaakt, vanmorgen het kaartje af gemaakt. Zo zijn we weer gezellig bezig geweest van het weekend, was er goed weer voor.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    Lekker bezig geweest :)

    Mooie kaarten
    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Lia, en ja inderdaad het was perfect weer om aan de knutsel te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Lia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer je best gedaan, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes Lia.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel allemaal voor de complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allebei hartstikke leuk. Mooi ingekleurd ook de sneeuwman!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai lieve meid,

    Je kaartjes zijn weer zo mooi vooral die sneeuwman is gaaf zeg en heerlijk *cool* van kleur.

    Klein vraagje, zijn DE foto's gelukt van ons feestje, ik geniet nog na hi,hi, was super leuk ;o) Ben benieuwd, via blog Warme Groetjes kan je me ook mailen hoor, xxx

    Warme groetjes,
    Anita.(die vraagt z'n mooi apparaat voor de kerst maar of ik um krijg, whahahah is een 2de ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben ik nog even Lia,

    Wens je een heerlijke eindejaars dag en avond met een creatief en gezond 2013 en ja, ik heb je echt gemist, en dat meen ik hoor....dacht zal je druk zijn, of is er iets aan het handje...maar gemist werd je xxx

    Warme groetjes,
    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen