Welkom

Van harte welkom op mijn blog.
je ziet hier verschillende soorten kaarten zoals scrapkaarten maar ook stempelkaarten.

Ook maak ik zelf de sketch waar ik kaarten mee maak.

Lieve groetjes Lia

vrijdag 23 mei 2014

De vis kist

Even lang geleden dat ik een kaart heb geplaats, genoeg kaarten gemaakt maar het komt er gewoon niet altijd van.
Deze kaart heb ik samen met Peter gemaakt, super bedankt het is een super kaart geworden.
Deze kaart heb ik ook ingelever  bij SU Challenges waar de opdracht is maak een mannenkaart

Hier zijn heel veel stempelsets gebruikt, dat is juist het leuke ervan.

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende mannenkaart. Succes jij ook bij de uitdaging. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Heel apart.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Zag hem al op Facebook langs komen. Vind hem geweldig!!!!
    Succes
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mannenkaart. Mooie kleurstelling!
    Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge!
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej lieve meid, Je kaart is lekker stoer met dat touw zo gaaf gebruikt, nu Peter nog opknappen he, zo benieuwd hoe het met hem gaat. Lis nogmaals bedankt voor je lieve inzet en je workshopkaart was echt een bjoetie van de bovenste plank....dikke XXX met warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Lia!

    Met recht een prachtige kaart met prachtige kleuren!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha lieve Monique, de kleuren zijn gedaan met "te gekke krijtjes"zo een tof spul.
    Dank je wel voor je compliment. Jou kunstwerken trekken me nog steeds. Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen