Welkom

Van harte welkom op mijn blog.
je ziet hier verschillende soorten kaarten zoals scrapkaarten maar ook stempelkaarten.

Ook maak ik zelf de sketch waar ik kaarten mee maak.

Lieve groetjes Lia

dinsdag 18 oktober 2011

As vrijdag spelen met distress ink en......

As vrijdag heb ik een workshop spelen met Distress ink.
Ben heel benieuwd wat voor moois we gaan maken, maar zal vast weer heel erg leuk en mooi worden.

Ben zondag foto's wezen maken voor me herfst stuk, kan morgen de foto's ophalen en kan het af maken beginnen.

Heb gisteren een mooi glazen rek gekocht en die vandaag in elkaar gezet en gelijk me spullen er in gezet alles is nu lekker overzichtelijk en is me slaapkamer weer netjes.
Wilde eerst boven een tafel maken en daar kaarten gaan maken, maar me man en ik hebben besloten om toch op de slaapkamer die behoorlijk groot is een tafel te maken en  kan ik daar lekker en veel gezelliger kaarten maken en hoef ik niet hele dagen boven te zitten. Wel zo gezellig en heb dan steeds me man gezellig bij me die wel steeds moet keuren en kijken wat ik heb gemaakt. *lol*

2 opmerkingen:

  1. Kwam ik vandaag bij Marloes blijkt het niet door te gaan, ik had het helemaal verkeerd begrepen en was deze datum al veranderd, wel jammer hoor had er best wel zin. Maar ach wat in het vat zit verzuurt niet he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia. Ik kwam je tegen bij Anita , en zag dat je net een blog was begonnen. Gefeliciteerd , en ik hoop dat je er net zo veel plezier aan beleeft als ik. Aan je creatie's zal het zo te zien niet liggen.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen