Welkom

Van harte welkom op mijn blog.
je ziet hier verschillende soorten kaarten zoals scrapkaarten maar ook stempelkaarten.

Ook maak ik zelf de sketch waar ik kaarten mee maak.

Lieve groetjes Lia

donderdag 20 oktober 2011

Project van de laatste workshop

Dit is het project wat ik heb gemaakt bij een workshop van Doe@ding in Spijkenisse.
Deze workshop werd gegeven door Ellen.
Woensdag kon ik eindelijk de foto's ophalen en gelijk aan de slag om het af te maken.
Vandaag is het helemaal naar me zin en staat het te pronken op me kast in de kamer.
Dit is het geworden.
Dit is de binnenkant, aan het haakje hangt het album die helemaal is bewerkt.

Dit is de buitenkant
 hier is het album te zien


Ellen super bedankt voor dit prachtig project ben er zo blij mee, staat nu te pronken op me kast in de huiskamer.

4 opmerkingen:

  1. Hij is helemaal super geworden Lia!! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel meis, was echt gaaf om af te maken, heb nog een setje gekocht bij Marloes dus kan er nog iemand blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia, ik doe het even zo want de aanmeldingen komen bij Bianca binnen dus ik heb je mailadres (nog) niet.
    Heel leuk dat je bij ons komt workshoppen! Het is voor jou bijna een thuis wedstrijd :-)

    Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen