Welkom

Van harte welkom op mijn blog.
je ziet hier verschillende soorten kaarten zoals scrapkaarten maar ook stempelkaarten.

Ook maak ik zelf de sketch waar ik kaarten mee maak.

Lieve groetjes Lia

maandag 17 juni 2013

Afgelopen vrijdag was er bij Doe@ding een workshop werken met metaal. Een hart doosje bekleden en op de deksel metaal. Helaas had ik een vergadering die ik niet af kon zeggen. Na de vergadering toch even langs gegaan in de hoop dat ik toch nog mee kon doen, maar ze waren al een heel eind en was de tijd veel te kort om het af te maken. Heb heel goed afgekeken en kreeg van Els Tange veel advies en tips gekregen hoe ik het zou kunnen maken. Ik heb een basis pakket gereedschap, houten doosje in hart vorm, papier en metaal folie gekocht kreeg van Els haar mailadres voor als ik er niet uit kwam. Zondag lekker begonnen en dit is het resultaat.
Dit doosje ga ik kado doen dus gelijk van Weleda wat lekkers er in gedaan. Els heel erg bedankt voor je tips en uitleg,en hoop spoedig een echte workshop bij je te kunnen volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten