Welkom

Van harte welkom op mijn blog.
je ziet hier verschillende soorten kaarten zoals scrapkaarten maar ook stempelkaarten.

Ook maak ik zelf de sketch waar ik kaarten mee maak.

Lieve groetjes Lia

zondag 23 juni 2013

Workshop bloemen maken

Vrijdag was het dan zover Leonie gaf een workshop bij Doeading bloemen maken! We waren er vroeg bij allemaal, we mochten papier uitzoeken wat dik dubbelzijdig papier en 3 verschillende cardstock papier voor de bloemen. Na al het uitzoeken zijn we gestart met het maken van een doosje, was op zich niet moeilijk, maar toch wel zo dat ik het vandaag niet meer wist (snik) S ‘middags na een heerlijke lunch zijn we aan de bloemen begonnen, prachtige rozen zijn het geworden, we werden steeds stiller het heerlijk om te doen en zo ontspannen. Dit is het eind resultaat.
Leonie dank je wel hoor het was reuze gezellig en leerzaam, ik kijk weer uit naar je volgend project waar we allemaal weer zullen zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook verzot op de bloemen van Leonie.
    Deze zijn heel mooi gemaakt.
    Leuk doosje is het geworden.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk gelukt Lia, ik ruik je roosjes hi,hi,

    Warme groetjes,
    Aniet
    ps de WS kaart mag op je blog hoor, de mijne staat er nu ook op ☺

    BeantwoordenVerwijderen